مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: باید همه تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سرمای شدید و یخبندان اندیشیده شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ عبدالحمید توکلی بینا در جلسه «مدیریت بحران» شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر احتمال وقوع پدیده «ال‌نینو» اظهار کرد: سرما و یخبندان شدید از اثرات این پدیده به شمار می‌رود.

وی بر لزوم آمادگی تمام واحدها، تجهیزات و ماشین‌آلات آبفا برای مقابله با مشکلات ناشی از این پدیده تاکید کرد و یادآور شد: باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا اگر این پدیده اتفاق افتاد بتوانیم مدیریت بحران مناسبی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همچنین تاکید کرد: پیمانکاران نیز باید از هم‌اکنون برای مواجهه با این بحران برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و تجهیزات مورد نیاز را آماده کنند.

وی اطلاع‌رسانی و بالابردن آگاهی مردم برای مواجهه با سرما و یخبندان شدید را ضروری دانست و گفت: نقش تمام رسانه‌ها از جمله خبرگزاری‌ها و نشریات به ویژه صداوسیما در این زمینه بسیار مهم و تأثیرگذار است که باید از ظرفیت‌های آن‌ها به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: امروز باید از تجربیات گذشته برای مدیریت بحران احتمالی به نحو مطلوب استفاده کرده و تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان به کار ببریم.

اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص عایق‌بندی کنتور، لوله و اتصالات از روش‌های مختلف، آمادگی سامانه 122 برای پاسخگویی به مشترکین با 30 خط تلفن، تأمین کنتور برای شرایط خاص، آمادگی لجستیکی برای مواقع بحرانی، سرعت عمل برای رسیدگی به حوادث احتمالی، ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان و... از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه بر روی آن بحث و تبادل نظر انجام شده و تکالیف و مصوباتی برای عبور اثربخش از بحران‌های احتمالی اتخاذ شد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: ال نینو ، قم ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.