ماجرای قطع درختان خیابان ولیعصر چیست؟

عضو کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمام درختان قطع شده در خیابان ولیعصر خشک بودند و شهرداری قصد کاشت درختان جدید در محل را دارد.

ماجرای قطع درختان خیابان ولیعصر چیست؟محمد حقانی عضو کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص قطع تعدادی از درختان خیابان ولیعصر از سوی شهرداری تهران عنوان کرد: شهرداری تهران حق قطع هیچ درخت سبزی را در داخل شهر تهران ندارد و تمام درختان قطع شده در خیابان ولیعصر خشک بودند.

 وی گفت: متاسفانه وجود شرایط نامساعد‌ باعث شده که تعدادی از درختان حاشیه خیابان ولیعصر خشک شود که شهرداری در حال قطع و خارج کردن تنه‌های خشک از زمین هستند به دلیل آنکه سن بیشتر درختان، شهرداری تهران قصد کاشت درختان جدید در زمان مساعد در محل را دارد.

حقانی در پایان گفت: بر اساس بازدید‌های صورت‌ گرفته از محل هیچ درخت سبزی در خیابان ولیعصر قطع نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
به نظر من كار درستي بود چون با باد هاي شديد تابستان حتما باعث شكستگي درختان و اسيب به خودرو ها و يا اسيب به مردم و منازل ميشد، خوب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
سلام به همگی
با توجه به شرایط جوی باد و طوفان در تهران و کنده شدن شاخ و برگ درختان ... واقعا خطرناک شده بود . و شهرداری بسیار کار خوب و پسندیده ای انجام داده که بایستی از آنها تشکر و قدردانی کرد.
آخرین اخبار