فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده شهرستان آبیک گفت: 240 دانش‌آموز پسر این شهرستان صبح امروز راهی سرزمین‌های نور جنوب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین؛ عباس‌علی زارعی اظهار کرد: 240 دانش‌آموز پسر دوم متوسطه شهرستان آبیک به همراه 40 نفر از عوامل اجرایی شامل مدیران مدارس، بسیجیان، 6 نفر از راویان دفاع مقدس و سه نفر از روحانیان صبح امروز به مناطق عملیاتی جنوب رفتند.

وی افزود: دانش‌آموزان شهرستان آبیک در مناطق عملیاتی جنوب از یادمان‌هایی همچون شلمچه، هویزه، دهلاویه و طلائیه بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: اردوی راهیان نور دانش‌آموزان این شهرستان از امروز یک‌شنبه سوم آبان آغاز شده که در شب چهارشنبه ششم آبان ماه دانش‌آموزان به شهرستان آبیک باز می‌گردند.

زارعی خاطرنشان کرد: در این اردوی راهیان نور، برای دانش‌آموزان شهرستان آبیک برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که شامل برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، دل‌نوشته و عکاسی می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در یکی از شب‌های حضور دانش‌آموزان پسر شهرستان آبیک در اردوگاه جنوب، رزمایش تئاتر شب به اجرا در می‌آید که آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا این برهه از زمان به تصویر کشیده شده و برای دانش‌آموزان به نمایش درمی‌آید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده شهرستان آبیک اضافه کرد: علاوه بر حضور دانش‌آموزان پسر دوم متوسطه، تعدادی از دانش‌آموزان سوم متوسطه که تمایل داشتند به همراه دانش‌آموزان دوم متوسطه از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.

زارعی تصریح کرد: شرکت دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت است که باید این فرهنگ زنده نگه داشته شده و با حفظ آن، به نسل‌های آینده منتقل شود.

انتهای پیام/ش



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.