رئیس فدارسیون بسکتبال ایران در واکنش به خبر پیوستن درک بائرمن به تیمی از باشگاه‌های روسیه اظهار کرد فدراسیون ایران شرایط را برای ادامه کار با وی مهیا کرده بود.

محمود مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگارن جوان، اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته جلسه مفصلی با وزیر ورزش و جوانان درباره ادامه کار درک بائرمن در ایران برگزار کردیم. در پایان این جلسه من مجوز تمدید قرارداد با بائرمن را از گودرزی گرفتم اما گویا بائرمن هم هم‌زمان مشغول مذاکره با تیمی از باشگاه ‌های روسیه بود. 

وی افزود: پس از پایان جلسه، علی توفیق، دبیر فدراسیون بسکتبال با وی مکاتبه کرد و ضمن اعلام خبر موافقت وزارت ورزش با ادامه کار این مربی آلمانی، از بائرمن خواست تا پیشنهاد و شرایط خود را به ما اعلام کند اما از آن روز تا کنون پاسخی از بائرمن دریافت نکردیم. 

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران با تاکید براینکه فدراسیون درباره این موضوع تحقیق خواهد کرد، ادامه داد: به هرحال هنوز چیزی از مفاد قرارداد بائرمن با تیم روسی نمی‌دانیم. ضمن این که قرار نبود بائرمن از همین فردا سرمربی تیم ملی شود و در حالی که تیم ملی اردویی ندارد، راه برود و پول بگیرد. به هرحال زمانی که تحقیقات ما درباره موضوع پیوستن بائرمن به باشگاه روسی کامل شد، جزئیات  آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار