همراه ما باشید تا راه حل اپل را برای جلوگیری از شکستن صفحه نمایش آیفون را به شما آموزش دهیم.

به گزارش دریچه فناوری  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر روزه به تعداد آیفون های با صفحه نمایش شکسته اضافه می شود و این مسئله تا حد زیادی نگرانی برای کاربران این گوشی ها ایجاد کرده ولی نهایتا بنظر می رسد اپل راه حلی برای این مشکل پیدا کرده است.

با توجه به اسناد به ثبت رسیده توسط اپل، این کمپانی در حال کار بر روی ضربه گیرهایی است که بطور اتوماتیک زمانی که دستگاه تشخیص دهد در حال افتادن است، از سطح روبرویی دستگاه بیرون می زنند و از برخورد صفحه گوشی به زمین جلوگیری می کنند.

اگر می خواهید صفحه نمایش آیفون نشکند بخوانید!

این سیستم از ۴ ضربه گیر در طرفین صفحه نمایش گوشی تشکیل می شود که از صفحه نمایش ظریف این گوشی در مقابل ضربه ها و آسیب ها محافظت می کند. البته بنظر نمی رسد که شاهد این فناوری در محصولات ۲۰۱۶ کمپانی اپل باشیم.

اگر می خواهید صفحه نمایش آیفون نشکند بخوانید!

با توجه به بسیاری از اسناد ثبت شده تاکنون، این فناوری تا زمانی پای به دنیای واقعیت بگذارد چند سالی طول می کشد و حتی هیچ گونه تضمین خاصی وجود ندارد این طرح و فناوری به مرحله خط تولید و استفاده در دستگاه های تولیدی برسد.
همانطور که سال پیش سند ثبت شده دیگری از کمپانی اپل دیدیم که اینطور اظهار می شد، شرکت Cupertino در حال کار بر روی یک سیستم "جهت گیری مجدد” کار می کند که باعث می شود که گوشی شما در زمانی که سقوط می کند، از طرف صفحه نمایش به زمین برخورد نکند. از آن زمان به بعد خبر خاصی در خصوص این فناوری شنیده نشده است.

اگر می خواهید صفحه نمایش آیفون نشکند بخوانید!

اما در کل با توجه به اسناد به ثبت رسیده جدید، مسیر حرکت این کمپانی در خصوص جلوگیری از آسیب به صفحه نمایش معلوم می باشد پس می توان اینطور قلمداد کرد که یکی از این فناوری ها را در آینده شاهد آن خواهیم بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.