عاون فرماندار گچساران گفت: 13 آبان روز اقتدار، سربلندی و شکوه انقلاب اسلامی و اعلام انزجار از استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج مرتضی سجادپور در نشست هماهنگی برگزاری مراسم روز عاشورا و یوم الله 13 آبان افزود: انقلاب اسلامی ایران با نثار خون هزاران شهید به دست آمده و پاسداری از این نظام و انقلاب وظیفه تمام قشرهای ملت ایران است.

وی بیان کرد: یوم الله 13 آبان یک واقعه و روز مهم در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی است که در آن ریشه استکبار جهانی برای همیشه در ایران برچیده شد.

سجاد پور ابراز کرد: دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، انقلاب دومی را رقم زدند که سرمنشا مبارزات ضد استکباری مردم آزادیخواه جهان شد. 

وی ادامه داد: قشر جوان و دانش آموزان در این روز ثابت کردند که فرهنگ شهادت و پیروی از ولایت فقیه می تواند انقلاب اسلامی را در مقابل تمام توطئه ها بیمه کند.

سجاد پور افزود: در یوم الله 13 آبان سه رخداد مهم شامل تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، تظاهرات عده ای از دانش آموزان و کشتار آنان از سوی رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام به وقوع پیوست.

وی بیان کرد: برنامه ریزی لازم برای برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار در این شهرستان اندیشیده شده است. 

سجادپور افزود: دانش آموزان ضمن شرکت در جنگ در 8 سال دفاع مقدس با تلاش و تحصیل ایران اسلامی را به کانونهای تولید علم و دانش در منطقه تبدیل کردند. 

معاون فرماندار گچساران گفت: اقشار مختلف مردم این شهرستان در کنار دانش آموزان با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان یکبار دیگر صحنه زیبایی از وحدت و همدلی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: حوادث خونین این روز نشان داد که مردم و جوانان این مرز و بوم به هیچ عنوان حاضر نیستند بیگانگان و مستکبران در امور داخلی مملکت دخالت و بر آن سلطه داشته باشد.

تشکیل کمیته شش گانه، آمادگی ادارات و نهادها برای برگزاری مراسم راهپیمایی، نصب بنر و پلاکارد، برپایی ایستگاه صلواتی از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.