سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: در نخستین دیدار خانگی خود به دنبال کسب پیروزی خواهیم بود.

محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم متین ورامین در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مقابل کاله آمل، گفت: این اولین بازی خانگی ما محسوب می‌شود و با توجه به این که در هفته اول با ناکامی مواجه شدیم به دنبال جبران هستیم و باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و در دیدار با کاله به پیروزی برسیم.

وی با بیان این مطلب که کاله تیم بسیار خوب و هماهنگی است، افزود: تیم کاله یکی از تیم‌هایی است که تمریناتش را از سه ماه قبل آغاز کرده و بازیکنانش از هماهنگی بالایی برخوردار هستند. آن ها در دیدار هفته نخست خود به راحتی پیروز شدند و حالا انگیزه دارند به دومین پیروزی خود دست پیدا کنند.

ترکاشوند اضافه کرد: بازیکنان تیم من بسیار با تجربه هستند و با استفاده از تجربه بالای خود و با حمایت هواداران قطعا بهترین نتیجه را خواهند گرفت.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین درخصوص دیدار هفته نخست تیمش که با شکست تیم متین ورامین به پایان رسید گفت: تیم من در گام نخست برابر آرمان اردکان خوب کار کرد. من از عملکرد شاگردانم رضایت دارم. با این حال نباید از بازی خوب تیم اردکان هم گذشت.آن‌ها بسیار خوب و منظم کار کردند و مشخص بود ترکیب سال گذشته آن‌ها که در لیگ یک به قهرمانی رسید چندان دست نخورده است. 

ترکاشوند افزود: بازیکنان من در مقابل سرویس‌های خوب یزدی‌ها به مشکل برخورد کردند و در دریافت اول اشتباهاتی را مرتکب شدند. هرچند نباید برخی از حواشی بوجود آمده در این دیدار را هم نادیده گرفت. تماشاگرانی که در سالن حضور داشتند در طول بازی به خصوص ست پنجم فحاشی کردند. اتفاقی که گویا از چشم ناظران بازی هم دور مانده است. با این حال باید بگویم که هرچند درصدی از این شکست به دلیل مسائل فنی رخ داده بود، اما بخشی از اتفاقات و حواشی در سالن مسابقه هم در رقم خوردن نتیجه این دیدار بی تاثیر نبود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار