هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران با دو دیدار حساس در تهران آغاز خواهد شد، دو دیداری که تیم‌های پرستاره لیگ در آن حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین هفته از رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور ، یادواره 200 شهید والیبالیست، فردا در شهرهای تهران، گنبد، مازندران و تبریز پیگیری خواهد شد. 

خانه والیبال تهران این هفته از دو دیدار بسیار مهم پذیرایی خواهد کرد جایی که ابتدا دو تیم سایپا تهران و شهرداری ارومیه از ساعت 15 به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان جهانگیر سیدعباسی که در حال حاضر با دو پیروزی سه امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار دارند، در سومین دیدار خود باید به مصاف سایپایی بروند که در دو دیدار قبلی خود موفق به کسب دو پیروزی سخت با نتایج مشابه 3 بر 2 شده است. شاگردان ناصر شهنازی کار سختی با حریف قدرتمند خود خواهند داشت. دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و سایپا تهران به قضاوت محمد شاهمیری برگزار خواهد شد. این دیدار از جهت دیگری نیز حائز اهمیت خواهد بود. در صورتی که سایپا موفق به شکست میهان خود شود صدر جدول را از آن خود خواهد کرد. 

از ساعت 17 و در خانه والیبال بانک سرمایه در نخستین دیدار خانگی خود پذیرای ثامن‌الحجج خراسان خواهد بود. تیمی که با هدایت جبار قوچان نژاد تا این هفته از مسابقات متحمل دو شکست مقابل جواهری گنبد و شهرداری ارومیه شده است ، باز هم باید نبردی سخت با تیم کهکشانی لیگ برگزار کند. بانک سرمایه که تا کنون تنها یک دیدار برگزار کرده است، تا اینجای مسابقات امتیازی کسب نکرده است و در تلاش خواهد بود نخستین پیروزی خود را در خانه و در برابر تیم تازه وارد ثامن‌الحجج بدست آورد. دیدار دو تیم بانک سرمایه و ثامن‌الحجج خراسان را می‌توان نبرد تازه‌واردهای لیگ دانست. این دیدار از ساعت 17 و با قضاوت کیوان عابدزاده برگزار می‌شود. 

در دیگر دیدار این هفته از مسابقات شهرداری تبریز پس از پیروزی ساده هفته گذشته خود مقابل گوهر کویر زاهدان،‌این هفته در تبریز پذیرای تیم متین صالحین ورامین است. ورامینی‌ها هفته گذشته در جدالی سنگین و پایاپای مقابل کاله آمل به پیروزی رسیدند و حالا برای دستیابی به دومین برد خود به تبریز خواهند رفت. شهرداری تبریز هم مانند متین ورامین از دو بازی قبلی خود یک شکست و یک پیروزی بدست آورده است. دیدار دو تیم شهرداری تبریز و متین صالحین ورامین در سالن شهید اقدمی شهر تبریز و به قضاوت اصغر کاظمی برگزار می‌شود.

در چارچوب هفته سوم لیگ برتر والیبال سالن المپیک شهر گنبد پذیرای یک دیدار خواهد بود. جایی که گنبدی‌ها باید از تیم گوهر کویر زاهدان پذیرایی کنند. گنبدی‌ها هفته قبل در تهران را با وجود نمایش خوب تن به شکست 3 بر 2 مقابل سایپا دادند و حالا در خانه روی کاغذ کار ساده‌ای مقابل تیم دو شکسته لیگ خواهند داشت. دیدار جواهری گنبد و گوهرکویر زاهدان از ساعت 17 و با قضاوت محمد ابراهیم زاده برگزار خواهد شد. 

در آخرین دیدار هفته سوم مسابقات شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران، در خانه به مصاف آلومینیوم المهدی خواهند رفت. کاله از دو بازی قبلی خود چهار امتیاز بدست آورده است و به دنبال دومین پیروزی خود خواهد بود. تیم کاله در خانه با حمایت هواداران خود قدرت بیشتری خواهد داشت و این موضوع دیدار دو تیم را جذاب خواهد کرد. جدال این دو تیم نبرد بین دو تیم سوم و هشتم جدول خواهد بود که از ساعت 17 در سالن پیامبر اعظم شهر آمل برگزار می‌شود. این دیدار را محسن ترابی قضاوت خواهد کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار