همزمان با آغاز هفته پدافند غيرعامل همايش پدافندغيرعامل با حضور سردارمطيعي معاونت انرژي سازمان پدافندغيرعامل كشور در توزيع برق زنجان برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ همزمان با آغاز هفته پدافند غيرعامل با حضور سردارمطيعي معاونت انرژي سازمان پدافندغيرعامل كشور،مهندس خادم دبيركميته پدافندغيرعامل شركت توانير ، مهندس كرامتي مديركل بحران و ميرزايي مديركل پدافندغيرعامل استانداري زنجان و معاونين و مديران اين شركت همايش پدافند غيرعامل با تدريس مهندس دشتي در محل سالن اجتماعات اموربرق شمال زنجان برگزار گرديد.

مهندس عادل كاظمي رئيس هيات مديره ومديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان زنجان در این همایش گفت : با توجه به اينكه موقعيت استان زنجان از لحاظ اقليمي دروضيت سرد وكوهستاني قرار دارد و نقاط استراتژيك و تجهيزات راداري و ماهواره اي در ارتفاعات صعب العبور واقع شده اند ، نگهداري و افزايش قابليت اطمينان شبكه هاي توزيع برق از اهميت ويژ ه اي برخوردار هستند .

وی افزود: حفظ شبکه هاي برق به عنوان مهم ترين زير ساخت و شريان اصلي استان مورد توجه اين شركت قرار دارد و اهميت انرژي برق در همه عرصه هاي نظامي، اجتماعي، صنعتي، سياسي، اقتصادي، دفاعي و فرهنگي انکار ناپذير بوده و آسيب تاسيسات برق، صدمات جبران ناپذيري را به دنبال خواهد داشت.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان زنجان ادامه داد: فعاليت هاي پدافند غيرعامل بستري مناسب براي مقابله با اين تهاجم ها به شمار آمده و حفاظت ازشبكه هاي توزيع برق از طريق شناخت تهديدات و آسيب پذيري ها و نيز شناسايي راههاي مقابله با خسارت و صدمات از موضوعاتي است که بايد در پدافند غيرعامل مورد توجه قرار گيرد.

وی تصريح کرد: با شناسايي نقاط حساس و کليدي استان زنجان ، قريب به يكصد سكسيونر كنترل از راه دور كه بصورت كاملا بومي با همكاري شركت پارس سوئيچ زنجان به توليد انبوه رسيده است در سطح استان نصب شده و بهره مندي از پست هاي زير زميني و دفني و همچنين بهره گيري از فناروي هاي نوين توزيع برق به منظور پايش و پايداري شبكه هاي برق از جمله اقداماتي است كه اين شركت در چند سال اخير در حوزه ي پدافند غيرعامل انجام داده است .


انتهای پیام/گ

برچسب ها: همایش ، پدافند ، برق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.