مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمني شهرداری اصفهان گفت: "پدافند غیرعامل"باید ازهرگونه بحران و خسارت های جانی و مالی جلوگيري كند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، بهزاد بزرگزاد" گفت: با توجه به مبحث "21 مقررات ملی ساختمان"، "پدافندغیرعامل" نقش موثری درهنگام بروز تهدیدات و پیشگری از حوادث و خطرات دارد.

وی افزود: سازمان آتش نشانی به عنوان سازمان خدمات ایمنی، امدادی و بحران مدار سعی دارد موارد مرتبط به "پدافند غیرعامل" را به صورت جدی دنبال کند.

بزرگزاد تاکید کرد: سازمان آتش نشانی سعی دارد برای هر پروژه شاخصهای فنی، دوری و اجتناب از خطر و بهبود سیستم های بهره برداری و همچنین "پدافند غیرعامل" برای مراکز و اماکن شهری، ساختمان های حیاتی و حساس و تاسیسات قابل اهمیت را مورد ارزیابی قرار دهد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مبحث 21 مقررا ت ملی ساختمان از 217 زیربند الزامات قانونی آورده شده است که 82 بند آن در چهارچوب وظایف این سازمان نیست لیکن تعداد 132 بند آن در سازمان اجرا و انجام می شود بنابراین می توان نتیجه گرفت مبحث 21 مقررات ملی ساختمان بالغ بر 97 درصد در این سازمان و شهرداری اصفهان رعایت می شود .

بزرگزاد گفت: طبق مبحث 21 رعایت اصول و مقررات ایمنی جهت ایمن سازی ساختمان ها و سازه های عمرانی از اولویت بالایي برخوردار است و طی سالهای اخیر توجه به ایمنی شهروندان در طرحهای شهری به سرعت افزایش یافته و تامین آن تبدیل به یک هدف مهم این طرحها شده است.

انتهای پیام/گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.