اصفهان؛

اهدای بیش از يكهزار و 700 واحدخون دراستان اصفهان

مدیرکل انتقال خون استان گفت: درایام محرم بیش از يكهزار و 700 واحدخون دراستان اصفهان اهدا شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجید زینلی اظهار کرد: از اول محرم تا پایان روز عاشورا، بیش از يكهزار و 200 نفر به مراکز انتقال خون استان اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد، 4 هزار و 900 نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی با بیان اینکه بیش از 97 درصد از تعداد مذکور اهدای خون را مردان و کمتر از 3 درصد از افراد را زنان تشکیل دادند، افزود: از اول ماه محرم، تمامی مراکز انتقال خون همچون میدان خواجو، عاشق اصفهانی، شریعتی، کاشان، نجف‌آباد، خوانسار، شهرضا، خمینی‌شهر، گلپایگان، نائین و در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه مرکز انتقال خون مبارکه به دريافت  خون اهدایی مراجعه‌کنندگان پرداختند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان ابراز کرد: با توجه به اینکه در تاسوعا و عاشورای حسینی هرساله اکیپ‌های سیار سازمان انتقال خون در کوشک و قهدریجان مستقر می‌شوند، امسال نیز این شهرستان‌ها از عزاداران سالار شهیدان خون‌گیری به عمل آوردند.

زینلی تصریح کرد: در تاسوعا و عاشورای حسینی سال 94، بیش از دو هزار و 75 نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون استان اصفهان مراجعه و بیش از يك هزار و 700 واحد خون اهدا کردند.  

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.