تغییرات در اجرای فرم، نمایش «اتراق در خواب قیلوله» را به یک اجرای جدید تبدیل کرده است.

میلاد نیک آبادی کارگردان نمایش «اتراق در خواب در قیلوله» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش خود گفت: نمایشی با پنج داستان کوتاه اما مرتبط به هم است که به روابط زناشویی می‌پردازد. همچنین در اجرا به لحاظ فرم تغییراتی داده شده که آن را تبدیل به اجرای جدیدی از آن کرده است.

وی با اشاره به اینکه نمایش خود را به یک سبک محدود نمی‌‌کنم، بیان کرد: من بر اساس صحنه و نیاز آن سبک را برای نمایشم تعریف و معین می‌کنم و نمایشم را محدود به یک سبک خاصی نمی‌کنم و تمام آن‌ها را در یک راستا پیش می‌برم که باعث از هم گسیختگی‌شان نشود.

نیک‌آبادی در خصوص بازیگران این نمایش اظهار داشت: 11 بازیگر در این  اثر به ایفای نقش می‌پردازند که همه آن‌ها در کل نمایش وجود دارند، افرادی که در این پنج ماه تلاش بسیار کرده‌اند و با انرژی‌شان انگیزه بیشتری به من داده‌اند.

وی در این راستا افزود: انتخاب نمایشنامه بر اساس توانایی و استعداد بازیگران بوده است و به همراه نویسنده در طی نمایش تغییراتی در متن ایجاد کرده‌ایم تا در اجرا به فضای دلخواه برسد.

کارگردان نمایش «اتراق در خواب قیلوله» درباره تئاتر خصوصی مطرح کرد: وجود هر کدام نباید علتی شود بر نبود دیگری بلکه باید هر دو وجود داشته باشند و برای حمایت‌های آن‌ها تلاش شود و هر دو به کار خود ادامه بدهند.

وی در رابطه با حمایت از بازیگران تازه کار و با استعداد عنوان کرد: مسئول تماشاخانه باران با حمایت خود از هنرجویان با استعدادش این فرصت را فراهم کرده تا بتوانند خودشان را در عرصه نشان دهند و چقدر خوب است که این حمایت‌ها وجود داشته باشد و تداوم پیدا کند تا فضای بهتر برای پیشرفت آن‌ها فراهم شود.

گفتنی است؛ نمایش «اتراق در خوب قیلوله» به طراحی و کارگردانی: میلاد نیک‌آبادی و نویسندگی: مهدی شفیعی زرگر از پنج آبان الی 18 آبان ماه ساعت 20:00 در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.

از عوامل این اثر می‌توان به بازیگران: الهه اذکاری، میلاد اسکندری، امین امینی، مسعود انتظاری، حامد برغانی، پارسا بهشتی، امیر کرمی، مریم گرجی، علیرضا گیلوری، مریم نقیب، پریسا هاشم‌پور.

تهیه‌کننده: کمپانی باران

دستیار کارگردان: میترا یاردل، میلاد اسکندری، طراح لباس: الهام شعبانی، عکاس: نوشین جعفری اشاره کرد.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.