تبریز؛

راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار در روستاهای پرجمعیت آذربایجان شرقی

فرماندار بناب گفت: به زودی کتابخانه‌های سیار در روستاهای پرجمعیت این شهرستان دایر می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ولی‌الله فرج‌اللهی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بناب که در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد، با اشاره به ضرورت انجام زیرساخت‌های لازم برای مطالعه و کتابخوانی اظهار داشت: برای اولین بار تا پایان آبان ماه جاری در روستاهای پرجمعیت این شهرستان کتابخانه‌های سیار دایر و راه‌اندازی شده و در این ارتباط در 3 روستای شهرستان کتابخانه سیار دایر خواهد شد.

وی همچنین از افتتاح کتابخانه روستای قره چپق همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در این روستا خبر داد و افزود: امیدواریم ایجاد و راه‌اندازی کتابخانه‌های مشارکتی جزو برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان کتابخانه‌های عمومی کشور قرار گیرد.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بناب با تأکید بر اینکه مسئولان آموزش و پرورش باید از امکانات موجود حداکثر استفاده را در راه‌اندازی کتابخانه به عمل آورند؛ تصریح کرد: هر یک از مدارس ما باید دارای کتابخانه مجهز به کتاب‌های روز باشند.

فرج‌اللهی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهرداری خواستار همکاری لازم در پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری به حساب کتابخانه‌های عمومی بناب شد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.