عالیجنابی‌ها به تهران بازگشتند

با پایان یافتن فیلمبرداری سریال «عالیجناب» در لوکیشن جاجرود گروه تولید به تهران بازگشتند تا ادامه تصویربرداری‌های سریال در لوکیشینی در شرق تهران ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشاور رسانه‌ای این فیلم؛ این روزها سکانس‌های مربوط به سعید آقاخانی و حسین یاری در حال ضبط است و طبق برنامه‌ریزی‌ها و زمان‌بندی اعلام شده، همه چیز پیش می‌رود، تا امروز بازی حسین عرفانی، احمدرضا اسعدی و حسین سلیمانی در «عالیجناب» به پایان رسیده است.

«عالیجناب» اولین مینی سریال شبکه خانگی در  شش قسمت است که با محوریتی اجتماعی به رقابت دو نامزد انتخاباتی می‌پردازد، تولید این مجموعه از 21 شهریور در تهران آغاز شده و تا اواخر آبان ادامه خواهد داشت.

سام قریبیان نویسندگی و کارگردانی مجموعه را به عهده دارد و مسعود ردایی و علی حضرتی تهیه‌کنندگی مشترک دارند، این در حالی است که مسعود ردایی سرمایه‌گذار اثر نیز هست.

در این کار ترکیب بازیگران جذاب و جالبی در کنار هم قرارگرفته‌اند و هرکدام نقش‌های متفاوت و ویژه‌ای را بازی می‌کنند.

اسامی این هنرمندان به شکل  ترتیب الفبایی از این قرار است: 

سعید آقاخانی، امیر آقایی، احمدرضا اسعدی، لیلا اوتادی، حسین پاكدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، امید روحانی، وحيد رونقی، عليرضا رئيسی، حسين سليمانی، پرویز سیرتی، رضا شريف‌نژاد، آزاده صمدی، ميثم عبدی، حسین عرفانی، سام قريبيان، احسان كرمی، نازنین کریمی، پريوش نظريه، حامد مدرس، صالح میرزاآقايی، مهتاج نجومی و حسين ياری.

مدیریت تصویربرداری به عهده مرتضی هدایی و صدابرداری توسط ایرج شهزادی انجام می‌شود. آهنگساز مجموعه نیز شورا کریمی و مدیر چهره‌پردازی ایمان امیدواری است.

سایر عوامل نیز به شرح نیز در این پروژه فعالیت دارند:

عوامل «عالیجناب» عبارتند از:

مدير توليد: ميثم كائد، طراح صحنه: سيامک كاری‌نژاد، دستيار اول كارگردان و برنامه‌ريز: عادل معصوميان، طراح لباس: مهناز غنی، تدوين: بهرام دهقانی، عكاس: حبيب مجيدی، مدير تبليغات و مشاور رسانه‌ای: شيوا آبا.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار