وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با هدف رفع مشکلات مناطق محروم به استان فارس سفر کرد.

به گزارش وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی با هدف رفع مشکلات مناطق محروم به استان فارس سفر کرد.گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  شیراز دکتر سید حسن هاشمی ، بعد از ظهر امروز در سفری 2 روزه عازم استان فارس شد.تا از نزدیک مشکلات درمانی و بهداشتی شهرستانهای محروم فارس را از نزدیک رصد کند.
 
وی در نخستین برنامه کاری خود از طرح های بهداشتی و درمانی شامل سلامتکده طب سنتی ، بخش سی سی یو هتلینگ بیمارستان ولی عصر فسا و ساختمان غذا و دارو پردیس دانشگاه علوم پزشکی فسا بهره برداری کرد

ارتقاء هتلینگ بخش نرولوژی بیمارستان ولی عصر و بخش اتفاقات و اتاق عمل بیمارستان شریعتی فسا از دیگر طرح ها است که در مجموع با 5 میلیارد تومان هزینه با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسیدند .
بررسی دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت و نظارت بر ارایه خدمات بهداشت و درمان در شهرستان های فسا ، زرین دشت ، داراب ، استهبان و نی ریز از برنامه های سفر دو روزه وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور به استان فارس است.

دکتر هاشمی با بیان این که وضعیت شهرستان های استان فارس از آغاز به کار دولت یازدهم تا کنون بهبود یافته است، خاطرنشان کرد: این پیشرفت ها در حوزه دارو و توسعه تخت های بیمارستانی چشمگیر بوده است.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این سفر مشکلات درمانی و بهداشتی استان فارس را رصد و برای رفع انها، برنامه ریزی خواهیم کرد.
 
وی در ادامه سفر به استان فارس از مراکز درمانی و بهداشتی در شهرستان های فسا، زرین دشت، داراب، استهبان و نی ریز بازديد می کند و از نزدیک در جريان مشکلات بهداشتی و درمانی مناطق محروم اين استان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.