مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: قرار است مدیریت دانشکده خبر مشهد به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی واگذار شود به شرط آنکه ما نسبت به بدهی‌های پیشین آن پاسخگو نباشیم.

به گزارش خبرنگار واگذاری مدیریت دانشکده خبر مشهد به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضویگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سیدسعید سرابی با بیان اینکه برای تعیین مدیریت دانشکده خبرمشهد جلسه‌ای در تهران داشته‌ایم و قرار شد جلسه‌ای هم در استان داشته باشیم، افزود: در این جلسات قرار است درباره اینکه مدیریت این دانشکده به اداره کل استان سپرده شود، تصمیم‌گیری شود.
 
وی ادامه داد: البته ما برای پذیرش این مسئولیت شرطی داشتیم مبنی براین که در مورد بدهی‌های گذشته دانشکده پاسخگو نباشیم.
 
سرابی عنوان کرد: تعهد ما نسبت به وضعیت موجود، جاری و آینده دانشکده است که با این روش قرار اولیه‌ای با دانشکده خبر داشته‌ایم که طی آن کار آغاز و کلاس‌ها دایر شده است.  
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی افزود: عمدتا با اساتیدی هم که به جهت مطالبات گذشته خود از دانشکده حاضر به حضور در کلاس‌ها نبودند، صحبت شده و تعهدی را برای این ترم به آن‌ها داده‌ایم ضمن اینکه آمادگی پیگیری حق الزحمه گذشته اساتید را داریم .
 
سرابی با اشاره به میزان بدهی‌های این دانشکده گفت: به هر حال دانشکده یک پرونده قضایی و مقداری مطالبه از شخصی دارد که در مقطعی مسئولیت دانشکده خبر را بر عهده داشته است که باید با کار حقوقی و قضایی این مساله پیگیری شود.  
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر دانشکده خبر مشکلی ندارد. کلاس‌ها دایر شده و انتخاب واحد نیز صورت گرفته است تصمیم‌گیری در مورد اینکه مباحث مدیریتی این دانشکده در کدام مجموعه صورت گیرد نیز انجام خواهد شد.
 
سرابی اظهار کرد: مهم این است که نگرانی‌ها حل شده و دانشجویان نیز در فضای مناسب آموزشی تحصیل می‌کنند. در حال حاضر دانشکده در همان هنرستان هنرهای زیبا مستقر است و مشکل مکان ندارد ودانشجویان نیز از این مساله رضایت دارند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.