حافظی: احداث بیمارستان در بوستان ولایت تصرف مال غیر است

عضو کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر تهران گفت: با توجه به این که احداث بیمارستان هسته‌ای در شورای عالی معماری و شهر سازی به تصویب نرسیده است تصرف به مال غیر است.

حافظی: احداث بیمارستان در بوستان ولایت تصرف مال غیر است
به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رحمت الله حافظی عضو کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور این جلسه شورا با اشاره به ساخت پروژه بیمارستان هسته‌ای در بوستان ولایت اظهار کرد: استفاده از دانش هسته‌ای حق تمام مردم ایران است به همین منظور دولت، مجلس به همراه تمام شوراهای اسلامی شهر‌ها باید مراکز آموزش مبتنی بر دانش هسته‌ای در سراسر کشور احداث کنند.

وی افزود: بوستان ولایت با دستور مقام معظم رهبری به منظور احداث فضای سبز در اختیار شهرداری تهران قرار گرفت و شورای عالی شهر سازی و معماری ضمن بررسی بوستان ولایت چندین مصوبه تصویب کرد به منظور استفاده حداکثری این مکان به فضای سبز که باید شهرداری به آن عمل کند.

عضو کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: با توجه مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری احداث هر گونه ساختمان در بوستان ولایت فاقد مجوز است و احداث بیمارستان هسته‌ای در این مکان به مانند تصرف به مال غیر است.

حافظی تصریح کرد: زمانی که بوستان ولایت توسط مقام معظم رهبری کلنگ زنی شد تصمیم گرفته شد که 20 درصد به فضای ساختمانی و 80 درصد به فضای سبز اختصاص پیدا کند که مقام معظم رهبری فرمودند همین 20 درصد هم زیاد است.

وی گفت: با توجه به این که احداث بیمارستان هسته‌ای 60 میلیارد تومان هزینه دارد این پروژه باید به تصویب شورای شهر ،کمیسیون ماده 5 و شورای عالی شهر سازی و معماری برسد و مکان یابی این پروژه باید در اراضی ذخیره ملی صورت گیرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
تصرف ریه تازه نفس شهر به نفع چه کسانی چه کسی پاسخگو
آخرین اخبار