سخنگوی شورای شهر تهران گفت: جریمه 500هزار تا 180میلیون تومان برای قطع درخت بدون مجوز پیشنهاد شد.

به گزارش خبرنگار‌ حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا تقی پور سخنگوی شورای  اسلامی شهر تهران پس از اتمام جلسه دویست و یکمین جلسه غیر علنی شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران دستورات جلسه را تشریح و اظهار کرد: اعتراض فرمانداری به مصوبه شورا در خصوص احضاریه سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران که ایراد فرمانداری به اساس نامه خانه شهرداران جوان براساس مصوبه سال 89 مبنی بر ادغام خانه شهرداران در سازمان فرهنگی و هنری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ‌اصلاحیه اخذ عوارض حفظ گسترش فضای سبز تهران در این جلسه تصویب شد،افزود: در دی ماه سال 93 جدول مربوط به قطع درختان در پارکینگ ها و رمزها و ورودی‌ها اعلام شده بود که بر این اساس مورد اصلاح قرار گرفت و جریمه سه برابری برای قطع درختان بدون مجوز تصویب شد و این رقم حداقل تا 180میلیون تومان گرفته شده است .

سخنگوی شورای شهر تهران لایحه شهرداری تهران در خصوص تعرفه جدید خدمات هنری این سازمان گفت: بر اساس این لایحه خدمات این سازمان 20درصد افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: بر این اساس قیمت شهریه کلاس های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری در فرهنگسراها و سرای محلات افزایش خواهد یافت.

تقی پور گفت: تعرفه های خدمات  این سازمان  از سال  89 تاکنون افزایش نداشته است.

وی با بیان اینکه رئیس شورای شهر و برخی اعضا نسبت به استاندارد نبودن تاور کلین‌ها تذکر داده‌اند، افزود: در این جلسه مقرر شده طرحی دو ‌فوریتی برای شناسنامه دار شدن جرثقیل ها روز شنبه به شورای شهر ارائه شود تا نظام مهندسی نیز با همکاری شهرداری تهران استاندارد های لازم برای تاور کلین ها را تنظیم کند. 

تقی پور تصریح کرد:تاور کلین های ساختمان ها دست دوم و فاقد استاندارد هستند که متاسفانه در روز گذشته نیز در تقاطع نیایش موجب فوت یک نفر شد که باید استانداردهای لازم برای شناسنامه دار شدن اعمال شود. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار