9 هزار و 485 میلیون ریال اعتبار از محل خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی به قائم شهر اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر در جلسه هم اندیشی با محوریت تسریع در جذب تسهیلات بخش کشاورزی شهرستان قائم شهر گفت: بخش کشاورزی در امنیت غذایی جامعه نقش بسزایی دارد و برای توسعه پایدار در بخش کشاورزی و اشتغالزایی باید همه متولیان در امور کشاورزی کمک کنند.

فرزین فرهادی با تاکید بر اینکه تولیدکننده نباید دغدغه ای جز تولید داشته باشد افزود: با راهکارهایی که وزرات جهاد کشاورزی اندیشیده تمام کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی را به روستا برده تا پا به پای بهره برداران در مراحل کاشت، داشت و برداشت همراهی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ضریب مکانیزاسیون کشاورزی 0.6 تا 0.7 در هکتار است، یادآور شد: برای افزایش ضریب و توسعه مکانیزاسیون کشاورزی، همراهی تمامی دست اندرکاران با جهاد کشاورزی ضروری است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر با اشاره به اینکه برای تولید نیاز به تسهیلات سرمایه در گردش کم بهره با ساده ترین شرایط دریافت است تصریح کرد: یکی از اهداف سازمان جهاد کشاورزی، اقتصادی کردن تولید است که لازمه آن ارایه خدمات و تسهیلات ارزان قیمت و بدون دغدغه می باشد.

وی افزود: امسال 9485 میلیون ریال از محل خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی به این شهرستان اختصاص یافت که 32 فقره پرونده شامل انواع ماشین آلات از قبیل تراکتورهای نیمه سنگین و سبک، کمباین مخصوص برنج، نشاکار برنج، تیلر و دیگر ادوات کشاورزی به بانک کشاورزی معرفی شد.

به گفته فرهادی؛ جذب این مبالغ برای 27 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.