مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران گفت : حجت الاسلام والمسلمین قدرت الله آزاد، 1400 متر زمین برای ساخت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) در جوار این امام زاده وقف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ حجت الاسلام والمسلمین ستارعلیزاده ، با بیان این که اگر امام زادگان را آباد کرده و حفظ کنیم دیگر پایگاه های شیطان که دشمنان دنبال آن هستند بی مشتری می شود، افزود: امام زادگان واسطه میان ما و حضرت حق هستند که بسیاری از مشکلات ما به واسطه این بزرگواران حل می شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در مقابل استکبار و دشمنان سست بودیم که امام راحل و علمای بزرگوار انقلاب را با بصیرت مردم به این جایگاه ارزنده و والا رساندند.

 مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران خاطرنشان کرد: ضرورت دارد همه عزیزان در راه اندازی این مرکز همکاری و کمک های لازم را داشته باشند تا در سریع ترین زمان ممکن آن را به بهره برداری برسانیم و هر چه پایگاه های دینی را بیشتر کنیم ثمرات ارزشمندی دارد.

وی با اشاره به این که 70 درصد موقوفات مازندران مربوط به عزاداری امام حسین(ع) است، گفت: وقف سنت حسنه ای است که به عنوان باقیات و صالحات برای انسان باقی می ماند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: وقف ، ساخت ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.