مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از طراحی و تدوین بسته‌های تسهیلاتی مدیر برای مشتریان شبکه آزمایشگاهی خبر داد.

رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: بسته‌های تسهیلاتی جدید در اختیار مشتریان شبکه آزمایشگاهی قرار می‌گیرد از مهمترین این طرح‌ها که طی بازه‌های زمانی و به مرور زمان اعلام می‌شود، می‌توان به تسهیلات مشتریان وفادار شبکه اشاره کرد که بر اساس این طرح مشتریانی که میزان بهره‌مندی آن ها از خدمات شبکه به 10 میلیون تومان برسد،جزو مشتریان برنزی شبکه محسوب و از تخفیف 15 درصدی بهره‌مند می‌شوند. 

وی در ادامه افزود: مشتریان استفاده کننده از خدمات به 20 میلیون تومان مشتریان نقره‌ای و مشتریان استفاده کننده از خدمات تا حجم 30 میلیون تومان بالاتر استفاده می‌کنند مشتریان پلاتینی شبکه آزمایشگاهی محسوب می شوند و متناسب با جایگاه‌ و رتبه از میزان تخفیف و اعتبارات ویژه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

اسدی فرد در خصوص دیگر خدمات این شبکه خاطر نشان کرد: ارائه خدمات آزمایشگاهی خاص نخبگان با تسهیلات ویژه از دیگر خدماتی است که از سوی این شبکه ارائه می‌شود و به زودی جزئیات آن اعلام می‌شود. 

وی بیان کرد: تاکنون 94 آزمایشگاه به عضویت قطعی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی درآمده و در مرحله عضویت آزمایشی قرار دارند، همچنین بیش از 80 درخواست در حال بررسی است و حدود 67 آزمایشگاه نیز بر اساس دستورالعمل شبکه آزمایشگاهی راهبردی شرایط عضویت را ندارند. 

وی در پایان عنوان کرد: با گذشت کمتر از 2 سال از شروع به کار شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در 24 استان کشور عضو داریم و این شبکه دسترسی به بیش از 200 آزمایشگاه و 3000 دستگاه آزمایشی را دارد. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار