متقاضیان غرفه‌های خودساز پس از مراجعه به سایت نمایشگاه و دریافت فرم‌های مربوط، طی روزهای شنبه و یکشنبه نهم و دهم آبان‌ماه به ستاد ثبت‌نام نمایشگاه مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات؛ ستاد نمایشگاه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متقاضیان غرفه‌های خودساز ابتدا فرم‌های مربوط را از سایت نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir دریافت و پس از تکمیل اطلاعات درخواستی مندرج در فرم‌های ویژه، در روزهای شنبه و یکشنبه نهم و دهم آبان ماه جاری به کمیته ثبت‌نام نمایشگاه واقع در دبیرخانه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی مراجعه کنند تا نقشه آن‌ها بر اساس ضوابط و اصول فنی و ایمنی، توسط کارشناسان متخصص ستاد اجرایی نمایشگاه تایید شود.

بنابر اعلام این ستاد، شماره تلفن‌های 19-44608017 و 09398235068 آماده پاسخگویی به سوالات مربوط به امور غرفه‌سازی و فنی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات است.
 
فرم‌های ویژه از طریق لینک‌هایی در سایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس http://press.farhang.gov.ir/ قابل دریافت است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار