برگزاری جشنواره درکنار نمایشگاه مطبوعات آن را از لحاظ محتوایی تقویت می‌کند.

محمد تقی روغنی‌ها مدیر مسئول روزنامه ایران در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص برنامه روزنامه ایران در نمایشگاه مطبوعات امسال گفت: ما همان برنامه‌های سال گذشته را در نمایشگاه امسال هم اجرا خواهیم کرد غیر از روزنامه ایران بخش‌های دیگری از قبیل ایران دیلی (iran daily) الوفاق و ایران ورزشی هم حضور دارند علاوه بر این طبق روال گذشته برنامه گفت و گو و مصاحبه‌های اختصاصی با شرکت کنندگان و مقامات را در نظر داریم.

روغنی‌ها با بیان بی اطلاعی از کاهش هزینه نمایشگاه امسال اظهار داشت: من در مورد هزینه‌ها اطلاعی ندارم اما برای هرکدام از مطبوعات هزینه‌های تعریف شده‌ای در نظر گرفته شده که قاعدتاً باید پرداخت شود.

مدیر مسئول روزنامه ایران در ادامه از برگزاری جشنواره مطبوعات در کنار نمایشگاه گفت: جشنواره امکان بسیار خوبی برای خبرنگاران است تاعلاوه بر نشان دادن توانایی خودکارهای ارزشمند و مطلوب انجام شده را ارائه دهند

به نظر می‌رسد جشنواره یک عمل مکمل در کنار نمایشگاه است که از لحاظ محتوایی آن را تقویت می‌کند.

روغنی‌ها در پایان گفت: از نظر نمایشگاه مطبوعات سال گذشته درمجموع روندمناسبی داشت و به هرحال هر کاری که انجام می‌شود نقاط قابل تاملی خواهد داشت. نمایشگاه سال گذشته با استقبال خوب از طرف مردم رو به رو شد.

 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار