دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان یزد، تلفات حوادث رانندگی درون شهری استان را 1.7 برابر متوسط کشور خواند و گفت: استان یزد به لحاظ تلفات تصادفات درون‌شهری پس از تهران، رتبه دوم کل کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ "رضا یادگاری" میزان تلفات حوادث رانندگی استان را درسالجاری140 مورد فوتی اعلام و تصریح کرد: 61 مورد از فوتی‌های این حوادث با رشد 12.9 درصدی نسبت به مدت مشابه مربوط به تصادفات درون شهری و 79 مورد نیز با رشدی 2.5 درصدی در مقایسه با پارسال در رابطه با تصادفات برون شهری بوده که در مجموع افزایش 6.8 درصدی تلفات رانندگی در استان را نشان می‌دهد.
 
وی در مورد تصادفات درون شهری استان هم گفت: دو هزار و 347 مورد تصادف درون شهری شامل 21 مورد تصادفات فوتی در محل، دو هزار و 98 مورد تصادفات جرحی و 228 مورد تصادفات خسارتی رخ داده که در مجموع منجر به فوت 61 نفر و مصدومیت دو هزار و 624 نفر شده است.
 
یادگاری بیشترین تلفات حوادث رانندگی درون شهری استان در این مدت را مربوط به مرکز استان یعنی شهرستان یزد با فراوانی 93 درصد ذکر کرد.
 
وی تلفات حوادث رانندگی درون شهری یزد را 42 درصد از کل تلفات استان ذکر کرد و با مقایسه آن با متوسط 27 درصدی کشوری، 1.7 برابر کشور و بسیار قابل توجه دانست.
 
به گفته‌ی این مسئول، استان یزد به لحاظ تلفات رانندگی در معابر درون شهری پس از استان تهران، رتبه دوم کل کشور را دارد و این شایسته مردم با فرهنگ یزد نیست.

انتهای پیام/س
برچسب ها: یزد ، تلفات ، رانندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.