پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم مسابقه روز جمعه پرسپولیس و استقلال پر گل و تماشاگرپسند شود.

محرمی: امیدوارم دربی پرگل شود/ مرا در استادیوم راه نمی‌دهند

مجتبی محرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربی روز جمعه گفت: امیدوارم مسابقه جمعه یک بازی خوب و تماشاگرپسند و جوانمردانه باشد و در پایان هم نتیجه به نفع پرسپولیس رقم بخورد.

وی درباره حاشیه‌ها و کری‌های دربی بیان کرد: من فکر می‌کنم در این دربی به علت فوت هادی نوروزی و تشویق‌هایی که در دقیقه 24 می‌شود، حاشیه‌های دربی کمتر باشد. البته اگر داور در مسابقه حاشیه ایجاد نکند. داورها معمولاً ناخواسته باعث به وجود آمدن حاشیه در مسابقه می‌شوند.

وی افزود: البته کری خواندن همیشه هست و باعث جذابیت مسابقه می‌شود، در زمان ما هم همیشه برای یکدیگر کری می‌خواندیم ولی بیرون زمین با یکدیگر رفاقت داشتیم.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: تیم پرسپولیس در چند بازی اخیرش خوب بازی کرده است و توانسته بازی‌هایش را ببرد. در اوایل فصل پرسپولیس بازی‌های سختی را داشته و به حاشیه رفت، اما به مرور زمان حاشیه‌ها کم شده است و بازیکنان جوان تیم، با تجربه شدند و نتایج خوبی را گرفتند.

وی درباره نتیجه بازی جمعه گفت: امیدوارم که نتیجه بازی جمعه پر گل باشد، ولی فکر نمی‌کنم که این اتفاق بیفتد و معمولاً تیم‌ها در دربی با احتیاط بازی می‌کنند. در گذشته این طور نبود و آن قدر با احتیاط بازی نمی‌کردند و بازی‌های پر گل را شاهد بودیم.

محرمی در پایان درباره حضور در استادیوم در بازی دربی بیان کرد: ما را بدون بلیت در استادیوم راه نمی‌دهند و اگر بلیت بدهند به استادیوم می‌روم ولی تا به حال این اتفاق نیفتاده است.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار