رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان اصفهان از ضبط گواهينامه 49 راننده متخلف که بيش از 30 نمره منفي در سوابق آنها ثبت شده بود طي مدت مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، در راستاي اجراي قانون مقابله با تخلفات رانندگي تعداد 49 نفر از رانندگان پرتخلف كه نمره منفي آنها بيش از عدد 30 بود در مهرماه امسال شناسايي و گواهينامه آنها ضبط شد.

وي با بيان اينكه اين رانندگان به مدت سه ماه حق رانندگي ندارند افزود: در صورتي كه اين افراد بدون گواهينامه اقدام به رانندگي کنند با اعمال قانون مواجه شده و اگر در حين رانندگي دچار سانحه شوند شركت هاي بيمهنيزخسارت آنان را جبراننخواهند كرد.

سرهنگ غلامي اظهار داشت: اگر براي بار دوم نمرات منفي شخصي به عدد 30 برسد گواهينامه وي به مدت شش ماه ضبط و در صورت تكرار اين روند در مرحله سوم گواهينامه به صورت خودكار باطل خواهد شد.

رئيس پليس راهور استان اصفهان با اشاره به راه اندزي دوربين هاي ثبت تخلفات در سطح كلانشهر اصفهان گفت: اگر حضور فيزيکي پليس در مکاني مشاهده نشد دليل بر عدم اعمال قانون نيست چون دوربين هاي نظارتي سطح شهر به صورت شبانه روز در حال رصد تخلفات رانندگان هستند و براي هر تخلف حادثه ساز نيز از يك تا پنج نمره منفي برايشان ثبت مي شود .  

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.