حمایت از خودروسازان در بسته حمایتی دولت و افزایش 17 درصدی تولید مس تا پایان سال از مهم ترین رویدادهای هفته گذشته در حوزه صنعت است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمایت از خودروسازان در بسته حمایتی دولت و افزایش 17 درصدی تولید مس تا پایان سال از مهم ترین رویدادهای هفته گذشته در حوزه صنعت است.


کارشناس معتقدند که رونق بازار خودرو امری کاملاً محتمل است ولی نه به خاطر پایین آمدن نرخ‌ها بلکه این امر از اعطای تسهیلات جدید به این صنعت نشات خواهد گرفت.


معاون امور صنایع سازمان صنعت و معدن و تجارت با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر اختصاصاً میلیارد تومان تسهیلات برای صنعت کل کشور در سال 94 گفت: تاکنون حتی یک ریال از تسهیلات وعده داده شده، به صنعت کشور پرداخت نشده است.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: این وام می‌تواند موجب رونق تولیدات داخل شود و توانایی مردم رابرای خرید افزایش دهد.


کارشناس خودرو گفت: بسته حمایتی دولت مانند یک آسپرین عمل میکند و به طور موقت میتواند فضای رکود حاکم بازارخودرو را بهبود دهد.


رییس اتحادیه تولیدکنندگان پلاستیک و ظروف یکبار مصرف از شهرداری ها خواست تا با تعبیه اماکن مخصوص جمع آوری ظروف یکبار مصرف استفاده شده،امکان بازیافت این محصولات و بازگشت دوباره آن به چرخه تولید را فراهم کنند.


مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از تولید حدود 250 هزارتن مس در کشور طی سال جاری خبر داد که این میزان در مقایسه با سال گذشته حدود 17 درصد رشد خواهد داشت.


کارشناس حوزه سنگ گفت: بیش از هزار معدن و شش هزار کارخانه فرآوری سنگ در کشور موجود است و ایران سهم 15 درصدی از کل تولیدات سنگ در جهان را دارد.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کالا باید به گونه‌ای تولید یا عرضه شود که در جایگاه رقابتی بتواند نظر مصرف کننده را هم تأمین کند.


رئیس هیات مدیره انجمن آهن و فولاد ایران گفت: هجدهمین سمپوزیوم فولاد فرصت مناسبی برای تولید فولاد با ارزش افزوده بالاتر (کیفی) در کشور است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
قیمتب براساس عرضه
وتقاضااست در حال حاضر باازار فول ش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
قیمت خودرو کاهش پیدا نکند خریدی هم از طرف مردم صورت نخواهد گرفت. این خط واین هم نشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۴
خودرو سازها هم منتظر خرید مردم نباشن .!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۴
کی میخره که شما نرخ تعیین میکنید واقعا که خیلی رو دارید
آخرین اخبار