مجید جلالی می‌گوید: از همکاران می‌خواهم بعد از بازی در مورد داوری نظری ندهند زیرا فشار زیادی بر داوری وجود دارد.

جلالی: از همکاران می‌خواهم در مورد داوری نظری ندهند
مجید جلالی سرمربی حال حاضر سایپا در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پاسخ‌گوی سوالاتی در خصوص سایپا شد.

وی در خصوص بازی مقابل صبای قم گفت: از بچه‌ها صمیمانه تشکر دارم مخصوصا در نیمه اول که موقعیت زیادی داشتیم در نیمه دوم هم برتر بودیم اما موقعیت‌های کمتری داشتیم حتی رمانی هم که ده نفره شدیم خیلی خوب بودیم. خوشبختانه از لحاظ بدنی تا آخرین دقیقه خوب بودیم و مبارزه کردیم. صبا از تیم‌های خوب لیگ است و سیر خوبی تاکنون داشته است این که توانستیم این گونه بازی کنیم خیلی خوب بوده است.

جلالی در مورد داوری هم گفت: داوری خوب بود به  هر حال اشتباهات وجود دارد در کل به خاطر فشاری که بر روی داوران وجود دارد از همکاران می‌خواهم بعد از بازی‌ها در خصوص داوری‌ها صحبت نکنند. خودم اولین نفر هستم که در خصوص داوری صحبت نخواهم کرد زیرا این موضوع می‌تواند به نفع فوتبال باشد و می‌تواند به عملکرد بهتر داوران کمک کند. ما هم می‌خواهیم داوران بهتر باشند اگر اعترافات را کمتر کنیم آن‌ها می‌توانند قضاوت بهتری داشته باشند تا زمانی که خودم در لیگ حضور دارم سعی می‌کنم این کار را انجام دهم.

وی در خصوص ابقای دوباره‌اش در سایپا گفت: روزهای سخت و پرفشاری را داشتیم با این وجود بازی خوبی انجام دادیم و این موضوع را به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

جلالی در پایان در خصوص میداوودی گفت: از باشگاه بپرسید و من اطلاعی از این مسئله ندارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سایپا ، جلالی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.