مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از تخفیف 50 درصد خدمات آزمایشگاهی تا سقف 2 میلیون تومان برای شرکت‌های دانش‌بنیان تائید شده خبر داد.

رضا اسدی فرد مدیر شبکه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: شرکت‌های تائید شده توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت‌ شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی می‌توانند از تخفیف 50 درصدی خدمات تا سقف دو میلیون تا پایان امسال استفاده کنند.
 
وی در ادامه افزود: تاکنون 360 درخواست عضویت به شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی رسیده که از این تعداد 215 آزمایشگاه مورد تائید قرار گرفته است و همچنین بیش از 80 درخواست در حال بررسی است و حدود 67 آزمایشگاه نیز بر اساس دستور العمل عضو نیستند.

اسدی فرد تصریح کرد: تسهیلات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در قالب طرح های تسهیلات عمومی و تسهیلات ویژه در اختیار افراد قرار می‌گیرد، تسهیلات عمومی را همه متقاضیان می‌توانند استفاده کنند و در قالب این طرح عمومی متقاضیان به میزان 15 درصد از هر خدمات آزمایشگاهی را دریافت کرده و در مجموع تا سقف یک میلیون تومان تخفیف می‌گیرند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.