به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حمزه محمدی اظهار کرد: در طی سالهای 90 تا 92 به 599 فقره شکایت از دستگاههای اجرایی رسیدگی شده است که این رقم در دو سال اخیر به 658 مورد شکایات کتبی مردم از دستگاههای اجرایی و شهرداریها افزایش یافته است که در مقایسه با دوره مشابه گذشته رشد 10 درصدی را نشان میدهد.
وی افزود: بیشترین شکایات مردم از سازمانها و نهادها به ترتیب مربوط به شهرداری، راه و شهرسازی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، جهادکشاورزی و آب منطقهای است.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار تصریح کرد: بیشترین موضوعات و محورهای مورد شکایت مربوط به امور تعاونیها، عدم صدورمجوزها و مشکلات خدماترسانی به روستاها است.
وی ادامه داد: علاوه بر آن در طی این مدت به 5 مور شکایات وارده از طریق پورتال وزارت کشور و 15 مورد از کانال سامانه اداره کل بازرسی استان از سوی این دفتر رسیدگی شده است.
محمدی با گزارشی از بازرسیهای صورت گرفته در دوسال گذشته اظهار کرد: در این بازه زمانی بازرسی دورهای از فرمانداریها 6 مورد، بخشداریها 19 مورد، شهرداریها 25 مورد و دهیاریها 16 مورد صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: بازرسیهای دورهای از دستگاههای اجرایی در قالب ستاد صیانت و بازرسی در قالب ستاد خدمات سفر از مراکز خدماتی، اورژانسها، بیمارستانها، میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی و صنعت معدن تجارت از دیگر اقدامات این دفتر در حوزه بازرسی بوده است.
انتهای پیام/ت