معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت : در 6 ماه نخست امسال به اصلاح و بهسازی در حدود 80 درصد از این موانع که موجب آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر قزوین بود، اقدام شده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛حمید رضا لموتی افزود : در نیمه دوم هم  با دست‌اندرکاران و پیمانکاران در خصوص ادامه این پروژه‌ها قراردادهایی تنظیم شده است.


وی با اشاره به  به‌سازی و اصلاح سیستم جمع‌آوری فاضلاب در میدان شهید بابایی قزوین اشاره کرد و
گفت: در نخستین باران بهاری این معبر شهری با آبگرفتگی و ایجاد مزاحمت در عبور و مرور شهری مواجه شد و به علت اینکه یکی از شریان‌های مهم شهری در انتقال و تردد وسایل نقلیه به دیگر نقاط شهر بوده این محور در ارجحیت  قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین اضافه کرد: در حال حاضر در چند نقطه مانند چهارراه بنیاد شهید مشکل آب گرفتگی در بارندگی‌های شدید وجود دارد که این واحد خدماتی برای برطرف کردن موانع و تسهیل تردد شهروندان در 6 ماه دوم سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

الموتی  با اشاره به ارایه خدمات طی روزهای برفی در میادین و معابر شهری اضافه کرد: با خرید اقلام نمک، شن و ماسه و بسته‌بندی آنها برای روزهای برفی و تجهیز ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین برف روب به استقبال روزهای برفی در فصل زمستان می‌رویم.

وی خاطرنشان کرد: واحد خدمات شهری شهرداری قزوین در ایام بارندگی با تجهیزات و ماشین‌آلات مجهز این واحد از قبیل 16 دستگاه کامیون سبک و سنگین برف روب و 6 دستگاه گریدر آماده ارایه خدمات است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.