هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه هشتم آبان ماه در حالی با سه دیدار آغاز میشود که تیم شهرداری سیرجان برای ماندن در کورس محکوم به پیروزی است.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه هشتم آبان در حالی آغاز میشود که تیم 16 امتیازی شهرداری سیرجان میزبان تیم پالایش گاز ایلام است .تیم شهرداری سیرجان در حالی به مصاف پالایش میرود که برای ماندن در کورس قهرمانی و تعقیب سایه به سایه تیم صدر نشین محکوم به پیروزی در این دیدار است.تیم آینده سازان با سه امتیازی که از حذف تیم دلوار کشتی بدست آورده با اقتدار در صدر قرار گرفته است. 
از طرفی تیم پالایش گاز ایلام با 9 امتیاز در مکان هفتم قرار دارد کسب سه امتیاز این دیدار باعث صعود چند پله ای تیم پالایش در جدول میشود.
در ادامه رقابت ها هفته نهم شهرداری سنندج در ورزشگاه22 گلان میزبان تیم شهرداری بم است.امتیازات این دیدار برای هردوتیم حائز اهمیت است تیم شهرداری بم دوازده امتیازی و رده سوم جدول و از طرفی شهرداری سنندج 10 امتیازی و رده ششم جدول قرار دارد پیروزی و باخت باعث صعود و سقوط چند پله ای دو تیم در جدول رده بندی میشود.
در آخرین دیدار شاگردان ایراندوست میزبان تیم وحدت ایثار گرگان است.تیم ملوان 10 امتیازی و تیم چهارم جدول است و به مصاف تیم چهار امتیازی وحدت میرود.
گفتنی است :تیم ها با فاصله امتیازی نزدیک در جدول رده بندی رقابت ها قرار گرفته اند از این رو امتیازات هفته نهم از حساسیت بالایی برخوردار است و باید منتظر تغییرات محسوس تیم ها در پایان هفته نهم باشیم.
شایان ذکر است:دیدارهای هفته نهم بصورت همزمان در ساعت 10 صبح برگزار میشود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار