مدیر فنی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت:بازیکنانم باقدرت آماده بازی با پالایش هستند تا با تعقیب سایه به سایه آینده سازان دوباره صدرنشین لیگ شوند.

مریم جهان نجاتی مدیرفنی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در گفتکو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت:بازی مهم و سختی را جمعه با پالایش در پیش داریم بدنبال کسب سه امتیاز دیدار و ماندن در کورس قهرمانی هستیم.
وی ادامه داد:بازیکنانم در شرایط روحی روانی خوبی قرار دارند بازی سختی را پشت سر گذاشتیم.بدنبال پیروزی در مقابل پالایش هستیم تا علاوه بر ماندن در کورس، فاصله امتیازاتمون با سایر تیم ها افزایش دهیم.
وی ادامه داد: پیش از حذف تیم دلوار کشتی جنوب بوشهرهم امتیاز با تیم صدرنشین و فقط بدلیل تفاضل گل در رده دوم قرار گرفتیم اما با سه امتیازی که آینده سازان از حذف تیم بوشهر بدست آورده سه امتیاز با تیم صدرنشین اختلاف داریم.از این رو محکوم به پیروزی هستیم.
جهان نجاتی ادامه داد:تیم پالایش را آنالیز کردیم نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی و به بازیکنان انتقال دادیم و امیدواریم بازیکنانم با تمرکز و اعتماد به نفس مقابل پالایش بازی کنند.
وی افزود:حذف تیم دلوار کشتی در هفته نهم رقابت ها بی عدالتی در حق تیم هایی است که علی رغم مشکلات مالی به بوشهر سفر و مقابل این تیم بازی کردند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار