تدوین «قیچی» به نیمه رسید

فیلم سینمایی «قیچی» اولین اثر بلند سینمایی کریم لک‌زاده نیمی از تدوین خود را پشت سرگذاشته است.

کریم لک‌زاده کارگردان سینما در گفتگو باخبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «قیچی» گفت: این فیلم مرحله تدوین خود را پشت سر می‌گذارد و حدود 41 دقیقه (50 درصد) آن را توسط خانم پویان شعله‌ور که فیلم‌های کوتاه قبلی من را نیز تدوین کرده و جایزه نیز گرفته، انجام داده‌ایم و فکر می‌کنم کل زمان فیلم 85 دقیقه شود.

وی با بیان اینکه مطلب که هدف اصلی ما رساندن فیلم «قیچی» بدلی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است بیان کرد: تمام تلاش ما این است که این فیلم را با بهترین کیفیت به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برسانیم و اولین نمایش «قیچی» در آن زمان باشد. 

لک‌زاده در مورد حضور فیلم «قیچی» در جشنواره‌های خارج از ایران گفت: موضوع و ساختار فیلم «قیچی» به نحوی است که می‌تواند مورد علاقه بسیاری از فستیوال‌های خارج از ایران قرار بگیرد، این فیلم شکل و شمایل جدیدی را از جغرافیای ایران نشان می‌دهد و برای همه جذاب خواهد بود.

گفتنی است؛ «قیچی» اولین فیلم بلند سینمایی کریم لک‌زاده در مقام کارگردانی است که در آن بازیگرانی چون عباس غزالی، سروش صحت، محمدرضا داودنژاد، سونیا سنجری، مونا محمودزاده، بهزاد دورانی، کمال هاشمی، فهیمه شریفی، ستاره رضایی و رابعه مدنی ایفای نقش می‌کنند.

«قیچی» قصه شخصیتی را روایت می‌کند که از تهران گریخته و برای خروج از کشور به جنوب می‌رود. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار