خواهر وزیر آموزش و پرورش با اعلام شماره تلفن «09123137104»،گفت: فرهنگیان می‌توانند مشکلات خود را با بنده در میان بگذارند و در گروه‌های تلگرامی نیز حضور دارم.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،زهرا فانی خواهر علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش ،‌ اظهار داشت:‌ بازنشسته آموزش و پرورش هستم و جای خاصی فعالیت ندارم، اما در ارتباط مستقیم با همکاران فرهنگی کشور هستم و برای رفع مشکلات آنها فعالیت می‌کنم.
 
وی ادامه داد: عمده فعالیت بنده با همکارانی است که با بنده می‌توانند در تماس باشند و در تهران برای رفع مشکلات آنها اقدام می‌کنم و پل ارتباطی با وزیر آموزش و پرورش هستم.
 
خواهر وزیر آموزش و پرورش با اعلام شماره تلفن «09123137104»،گفت: همکاران فرهنگی می‌توانند مشکلات خود را با بنده در میان بگذارند و در گروه‌های تلگرامی نیز حضور دارم.
 
فانی افزود: بنده بازنشسته آموزش و پرورش منطقه دو هستم و از اول مهر 59، تا سال 1388 مدیر مدرسه در 6 منطقه 6، 11، 10، 17 و 2 بوده و در سن 19 سالگی نیز مدیر مدرسه‌ای در میدان ابوذر به نام مدرسه شهید باهنر بوده‌ام و بسیاری از دانش‌آموزان آن مدرسه الان همکاران بنده هستند.
 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کلیک کنید.

منبع:فارس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۱۴:۰۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام
پیشنهاد اموزش از طریق شبکه اموزش امکان پذیر نیست چون حداقل با خوشبینانه ترین حالت 50 درصد مردم از شبکه های دیجیتال hdنمیتوانند استفاده کنند وشبکه اموزش رو انگار برای خارج از کشور گذاشتن
لطفا پیگیری کنید نمیدونم چرا فقط تو شبکه های ماهواره اصرار داریم زود بریم جلو درصورتی که مردم اون عقب جا موندن و نمیتونن استفاده کنن