روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از تشکیل جلسه‌ای با مقامات بانک مرکزی مبنی بر پرداخت مطالبات مردم توسط بانک صادرات خبر داده است.

پرداخت بدهی موسسه میزان بزودی اعلام می شودبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که واگذاری میزان به بانک صادرات توسط بانک مرکزی و استانداری مشهد شب گذشته  اعلام شده اما روابط عمومی بانک صادرات این خبر را نه تکذیب و نه تأیید می‌کند تا موضع آنها مشخص شود.

این در حالی است که روابط عمومی استانداری خراسان رضوی درگفتگوی اختصاصی با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان از تشکیل جلسه‌ای با مقامات بانک مرکزی مبنی بر پرداخت مطالبات مردم توسط بانک صادرات خبر داده است.

 در این جلسه مقرر شد که تمام دارایی‌‌ها، بدهی‌های کارکنان تعاونی اعتباری منحله موسسه میزان در چهارچوب تعریف شده حقوقی و بانکی که متضمن حقوق سپرده‌گذاران کارکنان و سهامداران است به بانک صادرات واگذار شود.

بانک صادرات در روزهای آینده جدول زمان‎بندی و نحوه مراجعه سپرده‌گذاران را اعلام خواهد کرد.

طبق اطلاعیه بانک مرکزی،حسب تصميمات متخذه و تفاهم‌هاي انجام شده، بانک صادرات ايران رسيدگي و مديريت تمام امور مرتبط با تعاوني اعتبار منحله ميزان را پذيرفت. در حال حاضر بانک صادرات ايران با استفاده از ظرفيت و توان بالاي مديريتي خود با سرعت و دقت در تلاش براي تدارک زمينه‌هاي لازم براي رسيدگي منظم به امورسپرده‌گذاران، مشتريان و کارکنان تعاوني یاد شده است.

 بدين‌وسيله از تمام سپرده‌گذاران و مشتريان تعاوني درخواست مي‌شود با مديران بانک صادرات ايران همراهي کرده، طبق برنامه‌ريزي و روش‌هاي انجام کار مديريت ارشد بانک مذکور اقدامات خود را سامان بخشند.

بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران انتظار دارد تمام کارکنان تعاوني اعتبار منحله ميزان با تلاشي مضاعف تحت مديريت بانک صادرات ايران همه امور را به نحو احسن انجام داده وهرچه سريعتر نظم لازم براي فعاليت بانکي در محيطي آرام را پديد آورند.

همچنين بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران از مديرعامل محترم، رئيس محترم هيأت مديره، اعضاي محترم هيأت مديره و هيأت عامل بانک صادرات ايران و نيزاز مديران و کارکنان ساعي آن بانک‌ که در حل مشکلات ايجاد شده تقبل زحمت کرده و با جدّيت در اين زمينه اقدام کردند مراتب سپاس و قدرداني خود را اعلام مي‌کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/







برچسب ها: اقتصادی ، میزان ، بدهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۲ دی ۱۳۹۴
پ چرا امروز فردا میکنی .چرا حساب های مشترک رو نمیدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۴
از پدیده خبری ندارید؟ تکلیف پول مردم چی میشه؟
آخرین اخبار