استخدام پرستاران در کشور بايد ادامه يابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  معاون درمان وزيربهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازديد از مرکز تخصصی و فوق تخصصی  بعثت رشت از استخدام 9 هزار پرستار در بيمارستان ها و مراکز درمانی کشور خبر داد و اعلام کرد: اين تعداد پرستار از ابتدای اجرای طرح تحول نظام سلامت که ازارديبهشت 93 آغازشد استخدام شدند. 

محمد آقاجانی افزود: با توجه به کمبود پرستار در بيمارستان ها و مراکز درمانی و لزوم ارتقای بيشتر نظام سلامت روند استخدام پرستاران بايد ادامه يابد.

معاون درمان وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بيان اينکه برای استخدام پرستاران تاکنون بارها با مسئولان سازمان مديريت و برنامه ريزی نشست برگزار کرده ايم اعلام کرد: اگرچه اين سازمان برای  تامين منابع مالی استخدام پرستاران با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند اما  با توجه به نياز مراکز درمانی به پرستار، انتظارداريم سازمان مديريت و برنامه ريزی کشور در اين زمينه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بيشتر همکاری کند.

معاون درمان وزيربهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنين  با اشاره به استمرار طرح تحول نظام سلامت از وجود مشکلاتی برسر راه اجرای اين طرح ملی خبرداد و گفت: مطالبات مراکز درمانی وبيمارستان ها ازشرکت ها و موسسات بيمه يکی از اين مشکلات است که در برخی مواقع مطالبات بيمارستان ها از شرکت های بيمه گر به 7 ماه هم می رسد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: رشت ، گیلان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.