مدافع تیم فوتبال سایپا تهران گفت: بردن دربی با هت‌تریک ایمون زاید از بهترین خاطرات ورزشی من است.

شکوری: هت‌تریک زاید بهترین خاطره ورزشی‌ام استابراهیم شکوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص  دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال بیان کرد: جدال پرسپولیس و استقلال همیشه شرایط خاصی دارد.

این دیدار ارتباطی به جدول لیگ ندارد و برای پیروزی در ان باید در روز مسابقه وضعیت روحی و روانی بردن را داشت.
 وی ادامه داد: خوشبختانه پرسپولیس در هفته‌های اخیر روند خوبی را دنبال می‌کند ونتایج این تیم نسبت به ابتدای لیگ بهتر شده است. به عنوان یک پرسپولیسی  به برد این تیم در دربی امید زیادی داردم.

شکوری در مورد بهترین خاطره خود از دربی گفت: بدون شک پیروزی 3-2 با  هت‌تریک ایمون زاید یکی از بهترین خاطرات فوتبالی من را رقم می‌زند.جبران کردن 2 گل اختلاف با 10 بازیکن غیرممکن به نظر می‌رسد اما در 10 دقیقه طولانی ورق بازی برگشت و ما یک پیروزی شیرین کسب کردیم.

مدافع سابق سرخپوشان درباره غیبت هادی نوروزی اظهار داشت: به نظر من نبودن هادی نوروزی به عنوان کاپیتان پرسپولیس در بازی این تیم از لحاظ روحی و فنی تاثیرگذار است. هواداران 2 تیم باید ضمن احترام به روح هادی از فحاشی و کری‌های نامناسب خودداری کرده و یاد کاپیتان خوش‌اخلاق سرخپوشان را در طول بازی گرامی دارند. بازیکنان پرسپولیس نیز باید برای شادی روح هادی با تمام توان خود برای کسب پیروزی در دربی تلاش کنند.

شکوری در خصوص وضعیت تیم فوتبال سایپا تهران در لیگ برتر گفت: متاسفانه علی‌رغم این که از لحاظ تاکتیکی جز تیم‌های خوب لیگ هستیم اما در چند هفته اخیر با عدم نتیجه‌گیری مواجه شده‌ایم و همین موضوع سبب شده تا حدودی از صدر جدول فاصله بگیریم.

 وی افزود: به هر حال شرایط جدول لیگ به گونه است که می‌توانیم با یک برد خود را به رتبه‌های بالای جدول نزدیک کرده و دوباره در جمع مدعیان قرار گیریم.

شکوری در خصوص اختلاف بین سرمربی و مدیریت سایپا اظهار داشت:  این موضوع به مسائل کلان باشگاه باز می‌گردد و ارتباط چندانی به بازیکنان ندارد. وظیفه و هدف بازیکنان سایپا تمرین کردن و ارائه نمایشی خوب برای بازی‌ها برای نتیجه‌گیری تیم است و درست نیست در خصوص این موضوع اظهار نظر کنیم.

مدافع سایپا درباره دیدار سایپا و سیاه‌جامگان گفت: ما در جام حذفی سیاه‌جامگان را شکست دادیم اما شرایط بازی‌ها متفاوت است و باید تمام تلاش و تمرکز خود را برای بردن حریف در لیگ برتر نیز  به کار گیریم، چرا که شکست‌دادن مشهدی‌ها برای سایپا از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: البته سبک بازی سیاه‌جامگان از زمان روی کار آمدن فرهاد کاظمی تغییر کرده و مشهدی‌ها با تدابیر این مربی با تجربه فوتبال را هجومی بازی می‌کنند.

این مسئله کار سایپا را تا حدودی دشوار می‌کند امیدوارم با دست پر مشهد را ترک کرده و به روند سه هفته نتیجه نگرفتن خود پایان دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار