تفاهم نامه همکاری مشترک اتاق بازرگانی اصفهان با دانشگاه صنعتی اصفهان در راستای تحقق اهداف وسیاست های توسعه ای کشور و اعتلای توانمندی های داخلی ،منعقد شد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان «سید عبدالوهاب سهل آبادی»رییس اتاق اصفهان در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت:با عزم مشترک ، همکاری صمیمانه و تلاش مستمر اتاق بازرگانی و دانشگاه صنعتی بایستی زمینه های نوآوری و شکوفایی هر چه بیشتر صنایع و معادن استان اصفهان رافراهم ساخت.

وی اضافه کرد:در این تفاهم نامه همکاری ، زمینه انتقال دانش فنی و فناوری های تولیدی دانشگاه به واحدهای صنعتی ،مشارکت در زمینه عقد تفاهم ها و مناقصات بین المللی به منظور جذب سرمایه گذاری خارجی ،شناسایی و عارضه یابی مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی عضو اتاق و انتقال به دانشگاه به منظور تهیه پیشنهادهایی مناسب برای رفع مشکلات بین طرفین مورد تاکید قرار گرفت.

سهل آبادی از آمادگی اتاق در حمایت مالی از پایان نامه و رساله های تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی مرتبط با موضوعات پژوهشی مورد نظر اتاق خبر داد و گفت:اعضای اتاق می توانند در تصویب و حمایت پایان نامه های دانشجویان مشارکت داشته باشند.

هاشمی رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه می تواند تعامل دانشگاه با صنعت را یک گام به پیش ببرد .

وی افزود:در چارچوب این تفاهم نامه کمیته ای متشکل از مسوولین دانشگاه و اتاق بازرگانی تشکیل شود تا زمینه های اجرایی شدن این تفاهم نامه را فراهم آورند.

وی تصریح کرد:دانشگاه صنعتی و اتاق بازرگانی اصفهان می توانند در برگزاری گردهمایی ها ،همایش ها و نمایشگاه های تخصصی منطقه ای با محوریت صنعت و مشارکت دانشگاه مشارکت فعال داشته باشند.

گفتنی است تفاهم نامه همکاری مشترک اتاق اصفهان با دانشگاه صنعتی در 7 ماده شامل اهداف ،موضوع نحوه تعامل ،پایش و به روز رسان ،منع واگذاری و افشا اطلاعات،مدت و نشانی تنظیم و به امضای طرفین رسید.  


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.