پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: ترس مربیان در دربی کیفیت بازی را پایین می‌آورد و آن‌ها باید برای نمایش تهاجمی شجاع باشند.

کلهر: مربیان ترسو کیفیت دربی را پایین می‌آورندمحمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دربی هشتاد و یک پایتخت اظهار کرد: اگر مربیان 2 تیم ترس را کنار گذاشته و شجاعت ارائه برنامه‌های تهاجمی را داشته باشند، انتظار می‌رود با توجه به نمایش‌های پرسپولیس و استقلال در فصل جاری کیفیت این دربی بالا باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در دیدار مقابل ملوان به خصوص در نیمه دوم کارهای ترکیبی را به خوبی در زمین پیاده کرد و سرعت بالایی در برنامه‌های تهاجمی سرخ‌پوشان دیده می‌شد. استقلال نیز نتیجه فوق العاده‌ای مقابل سپاهان کسب کرد و مشخص بود که پرویز مظلومی به جوانان خود بهای زیادی می‌دهد.

کلهر ادامه داد: مهدی طارمی، امید عالیشاه و رامین رضاییان در پرسپولیس و امید ابراهیمی و سجاد شهباززاده در استقلال برگ برنده مربیان هستند. در کل اگر برانکو و مظلومی احتیاط را کنار گذاشته و مانند بازی‌های قبل برنامه‌های تهاجمی را دنبال کنند، با توجه به انگیزه و دوندگی بازیکنان دربی پر گلی را شاهد خواهیم بود و هواداران با رضایت ورزشگاه آزادی را ترک می‌کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: غیبت هادی نوروزی در این دربی سبب می‌شود بازیکنان پرسپولیس با انگیزه بیشتری وارد زمین شده و تمام توان خود را برای کسب پیروزی به کار گیرند. این موضوع کفه ترازو را به سود سرخ‌پوشان تغییر می‌دهد اما به نظر من نتیجه در پایان بازی مساوی خواهد بود.

کلهر افزود: از مهدی طارمی می‌توان به عنوان نقطه عطف جدال سرخابی‌ها نام برد چرا که مانورهای تکنیکی وی مدافعان استقلال را به زحمت می‌اندازد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دربی ، مربی ، محمد کلهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار