یکی از اولین مشکلات موجود بر سر راه این تیم، مشکل لمس سهبعدی اپل در اندازهگیری وزن برپایه مقیاسی مشخص از 0.00 تا نهایتا 1.00 به عنوان لمس متوسط بود. تیم یادشده با درخواست از کاربران بهمنظور کالیبره کردن برنامه با استفاده از اشیایی که وزن آنها مشخص بود، این مشکل را مرتفع کرد. پس از این، مشکل موجود با صفحهنمایش این دستگاه برای تشخیص ورودیهای لمسی بود.
McLeod در این خصوص میگوید: ما به شی رسانایی نیاز داشتیم تا بتواند لمسی مانند لمس انگشت بر روی صفحه نمایش را شبیهسازی کند و از سوی دیگر بتواند محلی برای قراردادن آیتمهای مورد استفاده در وزنکردن باشد. راهحل آنها به این مشکل، ساده بود. استفاه از یک قاشق باعث میشود کاربران بتوانند اشیا مختلف را در آن به حالت تعادل قراردهند و البته این خواندن وزن آنچنان دقیق نبود و امکان خواندن وزنهایی بیشتر از 385 گرم نیز وجود نداشت.
پس از برطرف کردن این مشکلات، برنامه تولیدی با عنوان Gravity بر روی اپ استور قرارگرفت اما به علت آنچه که "توضیحات گمراهکننده" نامیده شده بود، از این فروشگاه نرمافزاری حذف شد. این در حالی است که دهها برنامه ترازوی دیجیتال برای iOS تولید شده که همگی تنها جنبه سرگرمی دارند. این تیم مجددا برنامه خود را به همراه ویدئویی که عملکرد برنامه را تشریح میکرد بر روی اپاستور قراردادند اما نهایتا به آنها اعلام شد مفهوم برنامهای که مانند ترازو عمل کند، مناسب قرارگرفتن بر روی اپاستور نیست.
دلیل این امر هنوز مشخص نیست اما بهنظر میرسد اپل نگران مشکلات بعدی در خصوص شکستن احتمالی صفحهنمایش، پس از تصمیم کاربران برای وزنکردن اشیا سنگینتر باشد.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
منبع :Theverge
انتهای پیام/