بندرعباس؛

تاکید امام جمعه بندرعباس بر اهمیت حضور بسیجیان برای حفظ اتحاد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: بسیج باید همه جا و در همۀ سنین بخصوص در دوران حساس نوجوانی و دانش آموزی در جامعه حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ آیت الله نعیم آبادی  با تبریک امروز به عنوان روز نوجوان و بسیج دانش آموزی افزود: وجود بسیج در نابودی بالاترین مزاحمتهای دشمن انقلاب اسلامی یعنی توطئه دشمن برای تفرقه در کشور نقش مؤثری دارد.

وی گفت: بسیج و رهنمودهای امام خمینی (ره) پس از انقلاب اسلامی ایران در زمانی که سپاه و ارتش هنوز شکل اصولی خود را نگرفته بود مملکت را حفظ کرد و مانعِ ازهم گسیختگی فرقه ها و گروه های داخلی شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با بزرگداشت روز ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۴۴۴ روز بدست بسیجیان؛ برملا شدن تمام سیاستهای آمریکا در منطقۀ خاورمیانه با رمزگشایی اسناد لانه جاسوسی را از مهمترین برکات این اقدام برشمرد.

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه فلسفه حکومت ما تقویت نماز است، از نبود مسجد به عنوان یک پایگاه فرهنگی در بسیاری از روستاهای کشور گلایه کرد و افزود: ما باید متناسب با هجوم فرهنگی بیگانگان حرکت های فرهنگی را در پیش بگیریم.

وی با گرامیداشت روز فرهنگ عمومی از این روز به عنوان شش تنفسی جامعه یاد کرد و گفت:  مفاهیم اساسیِ اسلامی فرهنگ جامعه، زمینه ساز رشد جامعه می شود و مفاهیم انحرافی و غیر اسلامی به جامعه آسیب می زند.

امام جمعه بندرعباس همچنین از مردم و اعضای شورای فرهنگ عمومی خواست با بیان مسائل و معضلات فرهنگی برای اصلاح آنان اقدام کنند. 

 انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.