نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با دانش آموزان بسیجی استان گفت: سیزده آبان یکی از روزهای به یاد ماندنی جمهوری اسلامی است که سر فصل بزرگ تحولات تاریخی کشور است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی افزود: آینده جامعه درخشان و با اقتدار نیازمند فداکاری است و دانش آموزان با آینده نگری و فداکاری می توانند سرنوشت جامعه را رقم بزنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: نسل نوجوان نسل موفقی است و با همت و تلاش می توانند بزرگترین مشکلات را حل کنند و قله های موفقیت را فتح نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: دانش آموزان امروز پاسخگوی پیشرفت آینده جامعه هستند و با ایمان و اخلاق و معنویت می توانند تمدن اسلامی را گسترش دهند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان مرکزی هم در این دیدار گفت: هدف سازمان بسیج دانش آموزی، تربیت نیروهایی با اخلاص است و این سازمان تلاش دارد این هدف را به صورت موفق اجرا کند.

سرهنگ امینی افزود: اجرای اردوی راهیان نور، برگزاری اردوهای هجرت، اجرای برنامه دانش آموز محوری جهت توانمند سازی دانش آموزان از مهمترین برنامه های این سازمان است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: اراک ، دری ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.