مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تصصمیم گیری در مورد تجمیع بیمه ها مطابق روال معمول در سطح دولت انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب دا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص انعکاس خبری در یکی از خبرگزاریها مبنی بر این که" وزیر بهداشت شخصا در مورد تجمیع بیمه ها با رییس جمهور مذاکره کرده اند" ؛ اعلام کرد: موضوع مصاحبه خبرنگار این خبرگزاری با وزیر بهداشت در خصوص تاخیر پرداخت بیمه ها به دانشگاههای علوم پزشکی بوده است.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، نامه روسای دانشگاههای علوم پزشکی به رییس جمهور مربوط به سه ماه پیش و در خصوص  تاخیر پرداخت بیمه ها به  دانشگاههای علوم پزشکی ، بیمارستانها و مراکز ارایه دهنده خدمات بهداشتی درمانی بوده است.

بر اساس این گزارش؛ مذاکره اخیر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با رییس جمهور نیزدر راستای مذاکرات معمول و ارایه گزارش به رییس جمهور در خصوص تاخیر پرداخت بیمه ها بوده است.

براساس اعلام این مرکز، موضوع تجمیع بیمه ها موضوع مستقلی است و اتخاذ تصمیم در این خصوص طبق روال معمول در سطح دولت انجام خواهد شد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
تاخیر بیمه ها در پرداخت ؛تاثیر مستقیم روی پرداخت دانشگاهها به پزشکان خانواده (بخصوص پزشکان خانواده روستایی)دارد ودریافتی آنها به تاخیر میافتد .حال شما بگویید انها چه باید انجام بدهند ومخارج زندگی خودرا از کجا تامین نمایند ،در حالیکه وزارت بهداشت به انها اجازه اشتغال به حرفه پزشکی در ساعت غیر اداری را هم نمیدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
اگر دانشگاهها سه ماه است که طلبکارند ودادشان درآمده پزشکان خانواده روستايي در اغلب استانها ده سال است که در رابطه با برخي از مطالبات قانوني مثل بازخريدي مرخصي مانده در پايان هر دوره اتمام قرارداد،دريافت پاداش پايان هردوره اتمام قراردادو....طلبکارند؛وحرفشان بجايي نميرسد. ما به کجا نامه بنويسيم؟
آخرین اخبار