مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر از پرداخت 21 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک معیشت در ابهر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 هزار و 954 خانوار زیرپوشش کمیته امداد ابهر هستند، گفت: در شش ماهه نخست امسال 21 میلیارد و 561 میلیون ریال کمک معیشت به این گروه مددجویی پرداخت شد.

این مسئول با اشاره به اینکه شمار خدمات حمایتی کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد 35 سرفصل است، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین خدمات این نهاد پرداخت وام خودکفایی به مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه امسال 120 فقره وام خودکفایی در شهرستان ابهر پرداخت شده است، گفت: برای پرداخت این وام‌ها که در رشته‌های مختلف شغلی بوده 10 میلیارد و 390 میلیون ریال پرداخت شده است.

داودی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این نهاد برای ایجاد شغل به منظور خودکفایی 171 خانوار مددجو تصریح کرد: برای پرد اخت این وام‌ها 18 میلیارد و 780 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر با اشاره به اینکه برای مددجویانی که دارای تحصیلات لازم بوده و مهارت لازم را داشتند نیز با معرفی به کاریابی‌ها شغل ایجاد شده است، اضافه کرد: در این راستا برای 88 نفر از مددجویان مستعد، شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد ابهر برای رفع نیازهای فوری مددجویان نیز خدمات مربوط را ارائه می‌دهد، گفت: در این راستا وام‌های کارگشایی برای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، فرهنگی، درمانی، بدهی‌های مالی و ... پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر با اشاره به اینکه امسال 417 مورد وام کارگشایی در شهرستان ابهر پرداخت شده است، گفت: برای پرداخت این وام‌ها 5 میلیارد و 770 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت وام‌های کارگشایی از محل کمک‌های مردمی تامین شده است


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.