مدیرفنی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت:مقابل تیم پالایش به دلیل نداشتن سه بازیکن مجبور به تغییر سیستم بودیم.

مریم جهان نجاتی مدیرفنی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:بازیکنانم عملکرد بسیار خوبی مقابل پالایش ارائه دادند از نتیجه و تلاش بازیکنان برای کسب سه امتیاز و ماندن در کورس قهرمانی رضایت دارم و از انها تشکر میکنم.
وی ادامه داد: بازی خوب شروع کردیم در دقیقه 7 تیمم از روی یه ضربه ایستگاهی و در دقیقه 39 توسط سارا ظهرابی نیا گل اول و دوم رسید.
وی افزود:تیم پالایش ایلام در دقیقه 65 بازی موفق به جبران یکی از گل ها شد اما در ادامه تیم سیرجان نبض بازی به دست گرفت و گل های بیشتری به ثمر رساند.
جهان نجاتی افزود:تیم شهرداری سیرجان در ادامه توسط سارا موسایی پور در دقیقه 70 گل سوم و دردقایق 80 و 87 گل های چهارم و پنجم تیم شهرداری سیرجان را به ثمر رساند.
وی ادامه داد:تیم شهرداری سیرجان سه بازیکن اصلی و تاثیر گذار خود را به دلیل محرومیت و حضور در تیم ملی فوتبال بانوان رده نوجوانان در اختیار نداشته است.
جهان نجاتی افزود:ملیکا متولی به دلیل سه کارته بودن و گلایلی و رضاپور را به دلیل حضور در تیم ملی نوجوانان در اختیار نداشتیم از این رو مجبور به تغییر سیستم مقابل پالایش بودیم.
وی ادامه داد:امتیازات این دیدار برای مان خیلی اهمیت داشت خوشحالیم که موفق به کسب سه امتیاز باارزش این دیدار شدیم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار