مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در یک غافل گیری گل خوردیم اما بازیکنان با غیرتشان توانستند در وقت اضافه گل خورده را جبران کنند و بازی را به تساوی بکشانند.

قنبرپور: ترکی عادلانه سوت زد/ تشویق 90 دقیقه‌ای تماشاگران به نفعمان تمام شد

مصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: صحبت‌های برانکو هم در رختکن بین دو نیمه هم تاثیر گذار بود. همچنین از درخشش رحمتی هم نباید گذشت کنیم.

وی درباره گفته‌های مربی استقلال نسبت به اینکه ترکی بازی را برای پرسپولیسی‌ها در آورد تصریح کرد: من به عنوان مربی به خود اجازه نمی‌دهم که وارد بحث داوری شوم. به هر حال در مورد داوری باید کارشناسان و اهل فن صبحت کنند.
معتقدم ترکی عادلانه سوت زد و مشکلی در قضاوت این بازی نداشت.

وی درباره مصدومیت طارمی بیان کرد: مشکل خاصی نبود و وی بدون مشکل خاصی دردربی بازی کرد. به طور حتم برانکو به سلامتی بازیکنان اهمیت خاصی می‌دهد و اگر طارمی مشکل جدی داشت از وی استفاده نمی‌کرد.

قنبرپور در مورد بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن بیان کرد: امیدوارم خوب ریکاوری کنیم و بازیکنان از لحاظ جسمی و روحی آماده این بازی شوند و یک بازی خوب مقابل ذوب آهن ارائه دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازی سراسر هجومی از سوی دو تیم دیدیم. همچنین جای تشکر دارد که هواداران از دقیقه 1 تا 90 تیم را تشویق کردند تا بتوانیم به گل برسیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، مربی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار