رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ اصفهان بدون حضور سه تنیسور مطرح ایران آغاز شد.

آغاز رقابت‌های جام موتوسل با سه غایببه گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ اصفهان با حضور 145 شرکت کننده از همه استانها در باشگاه تنیس پرواز آغاز شد و تنیسورها در دو بخش انفرادی و دوبل آقایان به مصاف هم رفتند این رقابتها به مدت یک هفته در اصفهان برگزار می‌شود و تنیسورها از روز دوشنبه وارد جدول اصلی خواهد شد.
 
سام خشتی در خصوص این مسابقات بیان کرد: این رقابتها در سطح بسیار خوبی برگزار می شود و استقبال خوبی ار این مسابقات در همه استانها شده است، در این دوره از رقابتها تنیسورهای سرشناسی مانند انوشا شاهقلی، محسن حسین زاده و فرشاد طلاور حضور دارند.
 
وی ادامه داد: این پیکارها زیر نظر فدراسیون تنیس و سازمان لیگ برگزار می شود و در پایان جایزه 16 میلیون تومانی به نفرات برتر اهدا خواهد شد.
 
مدیر برگزاری جام متوسل افزود: شاهین خالدان در آمریکا به سر می برد و فرصت حضور در این رقابتها را نیافت البرز اخوان نیز راهی آلمان شده است و نمی‌تواند در جام موتوسل حضور یابد.
 
حمید نداف نفر سوم رنکینگ ایران نیز به دلیل مصدومیت فرصت حضور در این رقابتها را از دست داد.
 
خشتی در پایان خاطر نشان کرد: از فدراسیون تنیس به خاطر دادن حق این میزبانی به اصفهان تشکر می‌کنم که بسترهای لازم را برای بخش خصوصی در تنیس ایجاد کرده‌اند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، رقابت ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار