تنیسور ملی پوش کشورمان گفت: مسابقات لیگ برتر می توانست در بالا بردن سطح تنیس کشور موثر باشد.

انوشا شاهقلی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص احتمال لغو لیگ برتر تنیس بیان کرد:برگزاری لیگ برتر می توانست در سطح ارتقای بازیکنان تنیس تاثیر زیادی داشته باشد. بازیکنان جوان تر در رویارویی با تنیسورهای با سابقه، تجربه مسابقه را بدست می آوردند.
 
وی ادامه داد:در چند دوره اخیر با تیم گاز تهران در رقابت‌ها شرکت کردیم و در دوره گذشته قهرمانی را بدست آوردیم اما با این شرایط مذاکره‌ای با هیچ تیمی انجام نداده‌ام.
 
ملی پوش تنیس کشورمان در خصوص جایگزینی رقابت های دیگر به جای لیگ برتر ابراز کرد: لیگ برتر جایگاه خود را در این ورزش دارد اما شاید تعداد زیاد مسابقات نیز بتواند این کمبود را جبران کند.
 
وی درباره تمریناتش پس از رقابت‌های دیویس کاپ ابراز کرد: تمرینات خوبی را پس از دیویس کاپ انجام دادم و در چند مسابقه شرکت کردم در رقابت‌های فیوچرز نیز توانستم بازی خوبی را نشان دهم و امتیازات مطلوبی را کسب کنم.
 
شاهقلی در ادامه افزود:تا دیویس کاپ سال آینده فرصت مناسبی داریم، امیدواریم در رقابت‌های پیش رو به آمادگی مطلوبی برای این مسابقات دست یابیم و بار دیگر به گروه دو دیویس کاپ بازگردیم.
 
وی در خصوص احتمال دعوت دوباره‌اش به تیم ملی اظهار کرد: کادر فنی تیم ملی در این زمینه نظر می دهد تمام تلاشم را می کنم تا با تمرینات منظم خود را در آمادگی کامل نگه دارم تا درصورت دعوت به تیم ملی جواب این اعتمادها را بدهم.
 
شاهقلی در پایان خاطر نشان کرد: قراردادهای تنیسورها در مقایسه با رشته های دیگر بسیار ناچیز است و معتقدم مسئولین باید توجه بیشتری به این رشته ورزش داشته باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار