اوج گیری اسراف کدوتنبل با نزدیک شدن به هالووین

یک سازمان خیریه اعلام کرد با نزدیک شدن به مراسم هالووین، حدود 18 هزار تن کدوتنبل در غرب به هدر می رود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشا تودی، حدود 18 هزار تن کدوتنبل در هفته های منتهی به مراسم هالووین به هدر می رود. بسیاری از غربی ها با فرا رسیدن هالووین، با کدوتنبل به تزئین درهای ورودی خانه های خود می پردازند تا این مراسم را به بهترین شکل برگزار کنند.

به گزارش سازمان خیریه "اقدام بازیافت و منابع،" فروش کدوتنبل در هفته های منتهی به هالوین 90 درصد افزایش میابد. این مسئله باعث هدر رفتن حدود 18 هزار تن کدوتنبل می شود؛ زیرا هیچ کدام از این کدوها برای مصارف غذایی استفاده نمی شود. پس از پایان مراسم، مردم این کدوتنبل ها را دور می اندازند. این در حالی است که یک میلیون شهروند برای رفع سوءتغذیه به سازمانهای کمک رسان غذایی وابسته هستند.

این سازمان خیریه قصد دارد با آموزش پختن کدوتنبل به شهروندان، به نجات برخی از این میوه ها کمک کند. برخی از مردم انگلیس معتقدند علت هدر رفتن این کدوتنبلها پس از پایان مراسم هالووین این است که مردم نمی دانند باید با آنها چه کار کنند.

در یک نظرسنجی، 52 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند اگر دستورالعمل پخت کدوتنبل را داشته باشند از آن در مصارف غذایی استفاده می کنند.

هالووین یکی از جشنهای سنتی غرب است که مراسم آن در شب 31 اکتبر (9 آبان) برگزار می شود. بسیاری از افراد در این شب، لباسهای عجیب بر تن می کنند. این جشن بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است. یکی از نمادهای هالووین استفاده از کدوتنبلی توخالی است که با قرار دادن شمع درون آن، به این میوه جلوه ای ترسناک می بخشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار